Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יוקרה ויניקה באוויר – קולטי אדים אינטגרליים

שילוב של קולטי אדים מעוצבים במטבחים ומסעדות הוא אלמנט שיקי ואופנתי, שיש לו גם שימושיות חשובה. אנחנו לא רוצים שריחות בישול וטיגון יתפשטו בחלל הבית או יספגו בסלון החדש שקנינו זה עתה. ואנחנו כמובן לא רוצים שהסועדים במסעדה ינשמו משב אוויר מהול בריחות של בישול או טיגון חזקים. בדיוק בשביל זה יש את הפתרון המושלם של שילוב קולט אדים מעוצב ועוצמתי. בכדי להתאים קולט אדים כזה לחלל המטבח שלכם תוכלו להנות מייעוץ והתאמה פרטנית. Kitchen Art מתמחה בהתאמה והתקנה של קולטי אדים ועבודות מתכת ופרזול למטבחים וחללים נוספים. חשוב מאוד לבצע בחירה נכונה על מנת לדעת שאתם מספקים חוויה איכותית ללקוחות שלכם או לאורחים הנכנסים אליכם הביתה.

קולטי אדים מעוצבים אינטגרליים

אחד האלמנטים החשובים בבחירת קולטי אדים מעוצבים הוא האינטגרליות שלהם. אנחנו למעשה מדברים כאן על היכולת להתקין ולשלב קולט אדים בנוףך המטבח שלכם מבלי שקולט האדים יבלוט יתר על המידה בעין, או יחרוג מהקו העיצובי שבחרתם. קולט אדים עוצמתי ואיכותי לא יכול להיות בעל מידות מיניאטוריות. יש לו נוכחות והוא מורגש – גם במידות ולעתים גם בפעולת היניקה שלו שגורמת לרעש במידה מסוימת. ולכן אנחנו מבינים שכלל שנשקיע ונבחר קולט אדים כזה המותאם ספציפית לדרישות המטבח אצלנו, כך נהנה מאיכות עבודה ושהייה במידה גבוהה יותר. יש כיום זמינות של קולטי אדים שקטים ועוצמתיים, עם עיצובים וחיפויים מרהיבים העשויים מחומרים בעלי עמידות גבוהה במיוחד.

חשוב מאוד לבחור קולטי אדים מעוצבים בעלי עוצמת יניקה גבוהה, וכאלו המשדרים עיצוב ויוקרה. דווקא בשילוב של קולט אדים יש לנו כאן הזדמנות לבחור חיפוי ועיצוב שיוסיף על העיצוב הקיים וישב עמו בצורה הרמונית, אך יוסיף דגש נוסף בנוף העיצובי שלא היה קיים עד כה. כך למשל ניתן לשלב קולט אדים עם חיפוי זכוכית ליצירת מראה הייטקיסטי, או למשל קולט אדים עם חיפוי פליז ליצירת קו עיצובי עמוק ודומיננטי. במטבחים בעלי עיצוב כפרי ניתן לשלב קולט אדים כפרי תואם, ולמטבחים מינימליים ניתן לשלב קולט אדים בקו אחיד עם צבע תואם או צבע ניגודי ליצירת דגש עיצובי נוסף. Kitchen Art מאפשרת לכם להתרשם ממגוון עיצובים והתאמות אישיות של קולטי אדים מעוצבים, תוך קבלת ייעוץ והכוונה מלאים. תהנו מניסיון נצבר של שנים רבות עם עבודות פרזול ומתכת, אבץ והתאמה אישית לחללים עיצוביים מגוונים מסחריים וביתיים.

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני