Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כיצד לבחור קולט אדים מומלץ?

בטח שאלתם את עצמכם מדוע חשוב להתקין קולט אדים למטבח, הרי הסבים והסבתות שלנו הסתדרו טוב מאוד בלעדיו. התשובה היא שאם עליית המודעות לסביבה בריאותית בריאה ואוורור מתאים לנשימה בריאה אנחנו יכולים באמצעות שיפורים טכנולוגיים לדאוג לסביבה נקייה ובריאה יותר. וכיום גם במטבח הביתי שלנו יש לנו אפשרות לטהר את האוויר על מנת לנשום אוויר בריא יותר, ונהנה מסביבת בישול נעימה והגיינית יותר. באמצעות התקנה של קולט אדים מומלץ עבור המטבח שלכם אתם יודעים שאתם משפרים משמעותית את איכות האוויר שבני הבית נושמים, ובאופן הזה גם משמרים לטווח ארוך יותר את הריהוט בבית ואת התחושה ההגיינית. יש מבחר שלם של דגמי קולטי אדים ברשתות השונות, והמאמר הבא נועד לעשות סדר בנושא ולסייע לכם לבחור את קולט האדים המתאים ביותר למטבח שלכם. אצל Kitchen Art תוכלו למצוא מבחר של קולטי אדים תוך קבלת ייעוץ מקצועי והתאמת המכשיר עבורכם.

לבחור קולט אדים מומלץ

כאמור חשוב מאוד לבחור קולט אדים מומלץ עבורכם מבין מבחר הדגמים העצום שיש בשוק. חשוב לדעת כמובן שחלק גדול מקולטי האדים הם לא מספיק איכותיים ולא יעשו את העבודה המצופה מהם באיכות הנדרשת לטווח הארוך. וזה מחזיר אותנו לנקודה הנדושה אך הנכונה שהרבה פעמים הזול עולה ביוקר. זה ממש לא אומר שצריך לקנות קולט אדים יקר, אך לא כדאי להתפשר על קולט אדים שהוא זול במיוחד וזה אפילו עלול קצת להחשיד. קולט אדים מומלץ הוא קולט אדים שמצד אחד עושה את העבודה ומצד שני מתאים למבנה הפיזי של המטבח שלכם. כך למשל במטבחים בהם ישנו פתח יציאת אוורור מהקיר ניתן להתקין קולט אדים עם פתח יציאה חיצוני לפליטת אוויר הפנימי מהמטבח. ואילו כאשר מבנה המטבח הוא כזה שאין קיר עם פתח יציאה חיצוני הרי שיש לבחור קולט אדים הכולל מסנן פנימי.

טיפ חשוב

אחרי שהבנו מהם הדגמים הקיימים ואילו דגמים אופציונאליים עבור המטבח שלנו, אנחנו יכולים לבחור ספציפית את קולט האדים אותו נרכוש. חשוב לדעת שכדאי מאוד בתהליך של בחירת קולט אדים מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי. לא תמיד אנחנו יודעים להתחשב בכל הפרמטרים הדרושים ולכן רכישת קולט אדים תמיד רצוי שתהיה מלווה עם איש מקצוע. בחנות Kitchen Art תהנו מקבלת יעוץ מקצועי, מבחר של דגמים, שימוש במתכת איכותית וליווי מלא.

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני