Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קולט אדים בסגנון כפרי

קולט אדים הוא מכשיר מטבח הלוכד את האדים ממים רותחים, מזון וכלי בישול. הוא מותקן בדרך כלל בתקרת המטבח מעל הכיריים או הטווח. קולט אדים הוא מכשיר מטבח המשמש להסרת אדי בישול ועשן מהמטבח. בדרך כלל הוא מותקן כמנדף מעל כיריים או כחלק ממטבח מובנה. זה עובד על ידי שאיבת אוויר מהמטבח והעברתו על פני צינורות המכילים מים קרים. המים מקררים את האוויר, שבתורו מעבה כל אדים או עשן מתהליך הבישול, לפני שהם משחררים אותו החוצה. חברת Kitchen Art מתמחה בייצור והתקנה של קולטי אדים בסגנון כפרי למראה נעים בבית

מה כולל קולט אדים

לקולט יש בדרך כלל ארובה ממתכת הנמשכת עד לחלק החיצוני של המבנה. הארובה מחוברת לצינור בתוך המבנה שדרכו נכנס ויוצא אוויר. כאשר אוויר נכנס, הוא מתקרר ומתעבה חלק מהקיטור, אשר נמשך בחזרה למטה לתוך המכשיר כאדי מים. כאשר האוויר יוצא, הוא לוקח איתו חלק מהחום שהיה במקור באדים, ולכן נדרשת פחות אנרגיה לחימום בפנים. קולט אדים הוא מכשיר המותקן במטבח ועוזר להסיר עשן, שומנים וריחות מהאוויר. הוא פועל על ידי משיכת אדי הבישול למעלה דרך צינור אנכי לתוך מיכל אטום. המיכל לוכד את האדים עד שהם מתקררים, מתעבים ומשחררים מים בחזרה לסיר.

קולט אדים הוא מכשיר חיוני לכל מטבח בסגנון כפרי. הוא מספק פיזור של ריחות הבישול, הנחוצים ליצירת אווירה נעימה בבית. קולט אדים הוא מכשיר שלוקח את האדים והעשן מתהליך הבישול ומתעל אותם החוצה. קולט אדים במטבח הוא מכשיר מטבח המשמש להסרת עשן, אדים וריחות מהבישול. המנדפים ממוקמים בדרך כלל מעל הכיריים או הטווח. קולט אדים כפרי עשוי מתכת, עץ או אבן.

המטרה העיקרית של קולט אדים היא להפחית את כמות הלחות והשומן המצטברים במטבחים. המכשיר גם מסוגל לאסוף עשן, חלקיקים וריחות מהבישול, כמו גם להפחית את רמות הרעש.

דרכינו ב Kitchen Art תוכלו להזמין קולט אדים למטבח במגוון רחב של עיצובים וסגנונות אם יש לך מטבח בסגנון כפרי אנחנו הכתובת בשבילך לייצור קולט אדים המתאים בדיוק לקו העיצוב במטבח שלך

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני