Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ארובה כן או לא?

מי מאיתנו לא חולם על מטבח מעוצב ויוקרתי עד הפרט האחרון. להשגת תוצאה מוגמרת מושלמת חשוב לבחור קולט אדין מעוצב המתאים כמו כפפה למטבח שלכם. מבחר של קולטי אדים מעוצבים זמינים כיום עבורכם וניתן להתרשם ממבחר של קולטים מחומרים שונים וגימורים יפהפיים כמו למשל קולט אדים עשוי זכוכית או פליז בשילוב נחושת. תוכלו לבחור קולט אדים מעוצב המתאים לדרישות הפונקציונליות של המטבח שלכם – להנות משני העולמות. בתצוגה של Kitchen Art תוכלו להתרשם ממגוון עיצובין של קולטי אדים ולקבל ייעוץ מקצועי לבחירת הדגם הספציפי עבור המטבח שלכם.

קולט אדים מעוצב ועוצמתי

כאשר רוכשים קולט אדים מעוצב אנחנו למעשה יוצקים אל תוך המטבח רובד עיצובי משמעותי אשר מייפה ומשדרג את כל הנראות החיצונית במטבח ובכלל בכניסה לבית ומיזוג הרמוני עם הסלון. קולט אדים יוקרתי ומעוצב הוא לא רק יפה אלא גם אחד כזה שעושה את העבודה. חשובה מאוד עוצמת הפעולה של הקולט כאשר על מנת להשיג פעולה אפקטיבית במיוחד למטבח בו מבשלים הרבה רצוי לבחור מידת עוצמה של לפחות 1500 קמ"ש, ויש כמובן קולטי אדים בעלי עוצמת פעולה גבוהה יותר. קולט אדים מעוצב עשוי פליז עם ארובה ומנוע של 2500 קמ"ש מאפשר יכולת יניקה חזקה ביותר כאשר יתרון חשוב בהקשר זה הוא שמירה על שקט במטבח עצמו, למרות יניקה עוצמתית. ניתן לשלב בקולט אדים כזה גם גופי תאורה בהתאמה ספציפית לכל מטבח.

אחת השאלות שעולות לעתים היא האם להתקין קולט אדים מעוצב עם או בלי ארובה. התשובה היא שאם יש אפשרות לקולט אדים עם ארובה – הרי שזו הבחירה העדיפה. הסיבות לכך הן משום ששילוב מסנן (כתחליף לארובה הפולטת את הריחות לאוויר החיצוני) מקטין את עוצמת השאיבה, מייצר יותר רעש, המסנן עצמו דורש תחזוקה והחלפה מה שכרוך כמובן בעלויות נוספות, ואיכות השאיבה היא פחות טובה בהשוואה לארובה. כאשר אין אפשרות לקולט אדים עם ארובה חיצונית ניתן למקסם את התוצאה בהתאמת קולט אדים מעוצב עבורכם מבחינת מידות ומבנה, ושילוב של מסנן מותאם שיעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. תוכלו לקבל את כל הייעוץ הנדרש לכך כולל התאמה אישית ובנייה של קולט אדים עבורכם אצל Kitchen Art.

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני