Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

העיצוב של קולט האדים התפתח עם הזמן כדי לעמוד בתקני הבטיחות

העיצוב של קולט האדים של המטבח תלוי בכמה מקום יש באותו מטבח ובאילו מכשירי חשמל נוספים משתמשים בו גם כן. העיצוב הבסיסי של קולט אדים מורכב מכמה מרכיבים עיקריים: דוד וקבל. הדוד מחמם את המים ומייצר אדים העוברים בצינורות אל המעבה שם הוא מתקרר שוב למים נוזליים. האדים הוא תוצר לוואי טבעי של בישול מזון. במטבח מתמודדים עם זה לרוב על ידי שימוש והתקנה של קולט אדים. וזה מתאים במיוחד אם אתם מבשלים במטבח עם חלל סגור. חברת Kitchen Art מייצרת מגוון ענק של קולטי אדים מעוצבים אישית על פי טעמו של הלקוח

תפקידו של קולט אדים מעוצב

קולט אדים מעוצב הוא מכשיר הלוכד אדים ומעבה אותם בחזרה למים כך שניתן לעשות בהם שימוש חוזר. זה עובד על ידי מאגר מים בחלק העליון של המכשיר וצינור המוביל ממנו לתחתית המכשיר שבו יש יציאה לשחרור אדים שנלכדו. העיצוב של קולט האדים הזה נעשה במיוחד כדי להתאים למטבחים שבהם אין הרבה חלונות או שבהם חלונות קטנים מדי מכדי שאדים עודפים יברחו דרכם בקלות.

קולט אדים הוא מכשיר המשמש להוצאת אדים מהבישול. ניתן להתקין אותו ברוב סוגי המטבחים, קולטי אדים מעוצבים הם חידוש חדש בתעשיית קולטי האדים. הם יעילים ומעוצבים יותר ויכולים להסיר יותר אוויר ואדי מים מאשר קולטי אדים ישנים. קולט אדים הוא מערכת אוורור המיועדת להסיר אדים, עשן וריחות מהמטבח.

קולטי אדים מיועדים לשתי מטרות עיקריות:

1) להוציא אדים ועשן מהמטבח

2) להסיר ריחות מהמטבח.

קולטי אדים מעוצבים הם דרך מצוינת להסיר את העשן והריחות מהמטבח שלך. חשוב לציין שמנדף מסוג זה אינו מיועד רק לכיריים, אלא יכול לשמש לכל מכשיר במטבח שלכם. הקולט יעבוד על ידי משיכת עשן וריחות מהמטבח לפני שתהיה להם הזדמנות להתפשט ברחבי הבית. זאת על ידי שימוש במאוורר הדוחף אוויר דרך מסנן ולתעלת חולץ בחלל הגג. לאחר מכן, הצינור מוציא את האוויר החוצה, שם ניתן לאוורר אותו הרחק מהבית שלך. הצוות ב Kitchen Art נשמח לעמוד לרשותכם ולייעץ לכם על קולטי אדים מעוצבים לבית.

 

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני