Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

התקנת קולט אדים מעל האי

קולט אדים הוא מכשיר הלוכד ומעבה את האדים ממים רותחים, ויוצר סביבה נקייה ויבשה. זה יכול להיות מותקן מעל האי במטבח שלך. המיקום הטוב ביותר עבור קולט האדים שלך תלוי למה אתה רוצה אותו. אם אתה רוצה אותו לבישול, אז אתה צריך להניח אותו מעל הכיריים כך שהאוויר החם שיוצא מהסיר ייתפס. קולט אדים הוא מכשיר המשמש במטבח להפחתת כמות האדים הנפלטים ממים רותחים. מכשיר זה הוא דרך מצוינת להיפטר מחלק מהלחות במטבח. זה יכול לשמש כמכשיר עצמאי או לשלב אותו בעיצוב המטבח הנוכחי שלך.

קולט אדים לאי הוא מכשיר המשמש להפחתת כמות הקיטור באוויר. בדרך כלל הוא ממוקם מעל אי במטבח והוא יכול להיות עשוי מחומרים שונים. קולט אדים יכול להיות עשוי מתכת, פלסטיק או אפילו זכוכית. החומר ממנו הוא עשוי יהיה תלוי במה שהלקוח מעדיף וכמה הוא מוכן להוציא על זה. יתרון אחד של שימוש בקולט זכוכית למשל, הוא שניתן לראות כמה מים יש בפנים וכן מתי צריך למלא אותם מחדש. קולט אדים הוא מכשיר המשמש לסילוק האדים מאי במטבח. הוא מותקן בדרך כלל מעל הכיריים או האי ויש לו צינור שנושא את האדים.

יתרונות קולט אדים מעל האי במטבח

ישנם יתרונות רבים של שימוש בקולט אדים על פני אי במטבח. הוא מונע ריחות בישול להתפשט לחדרים אחרים, מסיר עשן, והוא יכול לשמש גם כמאוורר פליטה לכיריים או התנור שלך. על מנת ליצור עיצוב פונקציונלי למכשיר זה, יש לקחת בחשבון מספר דברים. ראשית, הוא צריך להיות מסוגל לאסוף את כל האדים בצורה יעילה, כך שהוא לא יגיע לאוויר או למשטחים. שנית, הוא צריך להיות מסוגל לשחרר את האדים האלה מחוץ לבניין בבטחה, כך שהם לא יפגעו באף אחד בתוכם או בקרבתם. שלישית, זה לא אמור להפריע לחלקים אחרים של המטבח כמו מערכות אוורור או מכשירי חשמל.

חברת Kitchen Art מתקינה גם קולטי אדים מעל האי במטבח שלכם כדי לתת מענה לאנשים שיש להם כיריים באי במטבח

 

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני