Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה חשוב בבחירת קולט האדים

מה חשוב בבחירת קולט האדיםהיי חברים. בפוסט הזה אסביר לכם איך מתבצעת הבחירה של הקולטים אצלנו, ואיך נראה תהליך לידתו של כל קולט אדים מרגע שיחת הטלפון הראשונה ועד להתקנה.
אז עכשיו אחרי שעשינו סדר בשאלה השכיחה  בעניין מה עדיף ? קולט אדים; נידוף חיצוני על  פני כזה  שעובד על פילטר פחם, והבנו שהפתרון הראשון של נידוף חיצוני הוא הדבר האמיתי אז בואו נגיע לפרטים החשובים באמת בעניין בחירת קולט האדים. הבחירה  בקולט אדים למטבח הייתה לאורך כל השנים לוקה בחוסר ידע משווע אצל המוכרים בחנויות והן אצל הלקוחות. המודעות הצרכנית עלתה בשנים האחרונות והופעתם של דגמים רבים של יבואנים מכל המותגים יצרו בלבול גדול אצל הצרכנים. בהיותנו יצרנים ומעצבים של קולטים שייחודם, מעבר לעיצוב שמדבר בעד עצמו, הוא שהמנועים שלהם נמצאים מחוץ לבית וכמובן מחוץ לגוף הקולט. מיקום המנוע החיצוני הופך את הקולט לשקט ביותר עם עוצמת יניקה שלא קיימת אצל שום קולט בשום פירמה.
 

ומה עוד בכל זאת מייחד את החברה שלנו?

בשיחת ההיכרות הראשונה עם כל לקוח אנחנו מבררים את כל הפרטים של המטבח ; הסגנון שלו , גודל הכיריים או התנור, מיקום הכיריים אופי הבישול של הלקוח , רמת הציפיות של הלקוח מהקולט .
אחרי שליקטנו את כל האינפורמציה אנחנו מבקשים מהלקוח לשלוח תמונות של המטבח הקיים בכדי שנוכל להתחבר לסגנון שלו. אנחנו שולחים לכל לקוח את קטלוג העבודות שלנו שכולל למעלה מ200 דגמים שנוצרו בחברתנו במהלך 25 השנים של עבודה פורייה. 
 
בשלב זה הלקוח שולף מתוך הקטלוג העשיר שלנו שניים שלושה דגמים רלוונטיים (למשל, קולט אדים לאי) או שאנחנו שולחים ללקוח, אחרי שעשינו סיור אינטרנטי בבית הלקוח, שניים שלושה דגמים שנראים רלוונטיים. על בסיס כל הנתונים והבחירות הסופיות אנחנו מעבירים הצעת מחיר בסיסית שמהווה תיאום ציפיות בינינו לבין הלקוח. אחרי שעברנו את השלב הזה אנחנו מתאמים פגישה בבית הלקוח וגם לשם אנחנו באים עם קטלוג ועם קטלוג חומרים שממחיש את כל החומרים והעיבודים אותם אנחנו מיישמים בקולטים שלנו . זהו השלב בו נלקחות מידות  הקולט לעבודה ומיקום המנוע החיצוני. מרגע סגירת השלב הזה ופתיחת הזמנת העבודה אנחנו מתחייבים על הספקה של 60 ימי עבודה עד להתקנה (נתון לשינוי בהתאם לעומס עבודה וגורמים שונים). גם בשלב הזה אנחנו בתקשורת רצופה עם כל לקוח ולקוח ואנחנו משתדלים לערב את הלקוחות בכל דילמה של בחירת גוון סופי כמות הקישוטים שאנחנו מוסיפים לקולט ובכל עניין. אנחנו רגישים ביותר לעניין זמני ההספקה ותמיד נקפיד להיות מוכנים בזמן ואם אפשר , מה שקורה לרוב, אנחנו נספק את הקולט לפני הזמן שנקבע בהזמנה.

ביום ההתקנה ,שמתואם לפי הנוחות המתאימה ללקוח ,אנחנו מגיעים להתקנה שלוקחת כחצי יום ולפעמים, תלוי במורכבות, יום שלם ויותר. בתום ההתקנה נעשות ההדגמות והסברים מפורטים על ההפעלה ניקיון והשימוש בקולט. משלב זה ואילך אנחנו שומעים לרוב מהלקוח דרך חבר שהוא שלח בהמלצתו החמה. אנחנו מאמינים ששירות אמינות ומוצר ללא פשרות הם המפתח האמיתי לאושר של הלקוח הן בתהליך עצמו והן בשימוש ארוך הטווח שלו במוצרים המעולים שלנו.

נשתמע בפוסט הבא.

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני