Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עיצוב קולט האדים חשוב על מנת לוודא שהוא יעיל ובטיחותי

במטבח, קולט אדים הוא מכשיר אוורור המותקן בדרך כלל בתקרה. זה עוזר להסיר אדי בישול ועשן מהמטבח. קולטי אדים מעוצבים לסוג הבלתי צינור יש חלק עליון פתוח ומופעל על ידי מאוורר השואב אוויר מהחדר, מסנן אותו ושולח אותו חזרה החוצה לחדר. לסוג הצינור יש חלק עליון סגור ללא פתחים לחלק החיצוני של הבניין, ולכן יש לאוורר אותו מבחוץ. את קולט האדים ניתן למצוא במטבח ומשמש להסרת עשן ושומן מהאוויר. הוא מותקן בדרך כלל באזור עם כיריים עם להבה פתוחה.

העיצוב של קולט האדים התפתח עם הזמן

בחלק זה נחקור כיצד התפתחו הכיריים הללו עם הזמן, כמו גם מה הם היום. מעצבים תמיד מחפשים דרכים להפוך את המטבח ליעיל ונקי יותר. זו הסיבה שהם עיצבו קולט אדים עם קולט מובנה. הקולט מיועד לקלוט כל אדים או עשן שיוצאים מהכיריים, לפני שהוא נכנס לחדר. העיצוב של קולט האדים הזה הוא באמת חכם כי הוא מוודא שאין צורך לקנות פילטר יקר, שכן יש לו אחד מובנה.

ישנם מספר שיקולים אשר צריכים להילקח בחשבון בעת תכנון קולט אדים. השיקול החשוב ביותר הוא גודל המטבח, שכן זה יקבע את גודל המנדף. חשוב גם לשקול איזה סוג של בישול אתה יכול לעשות במטבח שלך, שכן זה יקבע איזה סוג של קולט אדים אתה צריך. קולט האדים הוא מכשיר מטבח שמתחבר לתקרה, ומושך אוויר מהמטבח אל החדר. זה מאפשר לאוורר אדים וריחות מהמטבח החוצה או להחזיר אותם בחזרה לחדר.

קולטי אדים נועדו להסיר אדים, ריחות ועשן מהמטבח. הם פועלים על ידי שאיבת אוויר מהמטבח והעברתו דרך מסנן. חשוב שהם מותקנים נכון ושהם יפעלו נכון כי אם הם לא, אז הם לא יהיו יעילים במיוחד בסילוק אדים, עשן או ריחות. הסוג הנפוץ ביותר של קולט אדים הוא דגם מובנה אשר מותקן בקיר מאחורי הכיריים.

חברת קיטשן ארט מתמחה בייצור קולטי אדים מעוצבים לכל סוגי המטבחים תוך מתן דגש על איכות החומרים וההרכבה

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני