Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה העלויות של קולט אדים למטבח הגייני?

אין כמו מטבח נעים ומאוורר נטול ריחות של בישול או טיגון מאתמול. מטבח נקי ואסתטי הוא מטבח בו יש יכולת של סינון וספיחת ריחות בישול. נקודה חשובה בהקשר הזה היא לגבי מטבחי עץ. העץ הינו בעל יכולת ספיחה של ריחות ואדים ולכן חשוב מאוד לבצע שימוש בקולט אדים למטבח מוקדם ככל האפשר, ורצוי להתקינו עוד לפני שאתם נכנסים לדירה. בעידן הפוסט קורונה יש לכולנו מודעות גדולה הרבה יותר בכל הקשור להיגיינה ונטרול של חיידקים. בדיוק בשביל זה וגם כדי לשמור על ריהוט הסלון והחללים הנוספים בבית מפני ספיחת ריחות לא רצויים של טיגון ובישול – כדאי מאוד לשלב קולט אדים איכותי במטבח שלכם. כאשר ניגשים לקבלת ייעוץ אצל Kitchen Art אתם נהנים לא רק מייעוץ איכותי אלא גם ממבחר של קולטי אדים בהתאמה אישית עבור המטבח שלכם.

קולט אדים למטבח הגייני

כאמור אנחנו מודעים היום הרבה יותר מהעבר בכל מה שקשור לסינון חלקיקים לא רצויים מהאוויר, נטרול של מזהמים והסרת לכלוך. אומנם במטבח יש לכלוך קשה ונראה לעין כמו נתזי שומן, שאריות של תבלינים ועוד אבל יש לכלוך שקט והוא אותם אדים של בישול וטיגון המהבילים באוויר בחלל הבית. חשוב מאוד לנטרל ולסנן את אותם אדי בישול באמצעות התקנת קולט אדים למטבח. ראשית כדי לייצר סביבכם סביבת עבודה נעימה יותר בכל פעם שאתם נכנסים למטבח בכדי לבשל או לאפות, וגם כדי להכין את הקפה שלכם באווירה נעימה ולא במטבח חנוק ודחוס מאדי בישול. סיבה נוספת היא כי שאריות האדים מהבישול למעשה מצטברים לכדי חלקיקי לכלוך קטנים אשר במהלך הזמן נערמים לשכבות שומניות קשות להסרה בכל מיני פינות ודפנות במטבח. כמובן שהדבר גם פוגע בנראות החיצוניות ובשמירה על צבעי המקור של הקרמיקה, דלתות המטבח וכו'.

מהי העלות

כאשר אנחנו באים לרכוש קולט אדים למטבח אנחנו כמובן מעוניינים לרכוש אחד כזה שבאמת יעשה את העבודה ולטווח ארוך. אחרי הכל אנחנו לא משקיעים כל יום אנרגיה וכסף בקולט אדים. אחרי שהבנו בדיוק מהו הדגם הרצוי עבורנו כמו למשל האבחנה בין קולט אדים עם פתח אוורור חיצוני לקיר, או עם מסנן פנימי למשל אנחנו יכולים להשוות ולבדוק מבין הדגמים הפוטנציאליים עבורנו מהו קולט האדים בו נבחר. תוכלו לרכוש אחד כזה אצל Kitchen Art המייבאת ומספקת מגוון של פרזולים, מתכות ומכשירי חשמל באיכות גבוהה מאוד למטבח ולבית.

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני