Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קולט אדים מעוצב לאי

כיום אנו יכולים לראות קולט אדים מעוצב כמעט בכל מטבח אשר משקיע באביזרים ובציוד לו אנו זקוקים בזמן הבישול. חברת קיטשן ארט הוותיקה והמקצועית תשמח לעמוד לשירותכם ולהתאים בעבורכם את העיצוב המדויק ביותר, כך שיוכל להתאים לטעמכם ולעיצוב המטבח הנוכחי שלכם. צוות העובדים המנוסה שלנו מקפיד על הענקת השירות האדיב והיעיל ביותר, כך שאתם תוכלו ליהנות במהרה מקולט האדים החדש שלכם.

יתרונותיו של קולט אדים מעוצב  

בשנים האחרונות קולטי האדים נהיו חלק בלתי נפרד ממטבחים רבים, דבר שאינו מפתיע כלל וכלל. הוספה של קולט אדים מעוצב לבית יאפשר לכם ליהנות מיתרונות רבים, זאת לרבות:

  • קולטי האדים הינם למעשה מערכת אוורור אותה מציבים מעל לכיריים ותפקידה הוא בקליטת עשן, אדים ושאר הריחות אשר נפלטים במהלך הבישולים. כך למעשה הם מסייעים לשמירה על בריאותינו ועל האווירה במטבח.
  • קולט אדים למטבח אשר ניתן למצוא בחברתנו יכולים להתאים לכל קו עיצובי אשר קיים במטבח שלכם. הדבר למעשה לא רק ישמור על העיצוב, אלא אף יעניק למטבח שלכם את המראה המקצועי יותר.
  • אין ספק כי העשן והריחות החזקים הנפלטים במהלך הבישול יכולים להקשות על המלאכה הזו. כך בעזרתו של קולט האדים ניתן יהיה לחזור ולבשל בעוד כל החושים שלנו מתפקדים בצורה הטובה ביותר, בלי עשן שגורם לעיניים לדמוע. כך החושים שלנו יעבדו בחדות רבה יותר ואנו נוכל לבשל בצורה מדויקת יותר.

התאמה אישית למטבח ולצרכי הלקוח

חברת קיטשן ארט פעילה בתחום מזה שלושה עשורים וכעת יכולה להעניק את כישוריה גם בעבורכם. חברתנו מתמחה בעבודה עם מתכות, אבץ נחושת, פליז וברזל. יכולותיו המקצועיות של צוות העובדים שלנו בא לידי ביטוי ביכולת ליצור את המוצר לו אתם זקוקים, זאת תוך יצירת המראה המדויק והמיוחד אותו ביקשתם בעיצובים הייחודיים מכל. אנו מקפידים ללוות את כל התהליך העיצוב והתכנון מתחילתו ועד סופו ושמים דגש על הענקת היחס האישי והחם ביותר בעבור כל לקוח.

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני