Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מטבח חיצוני לגינה

נוכחותו של מטבח חיצוני בגינה או בחצר שלכם יכולה ללא ספק לשדרג כל מפגש עם אנשים יקרים. חברת קיטשן ארט שמחה להציג בפניכם את המטבחים החיצוניים השונים של חברתנו. נשמח לעמוד לשירותכם ולהתאים באופן אישי את המטבח לצרכים שלכם.

בחירה נכונה של מטבח חיצוני  

חשוב להבין כי תרבות האירוח של הישראלים אינה נעצרת בבית. בשעה שאתם יכולים ליהנות מנוכחותה של גינה או חצר בביתכם, הרי שאין סיבה להשאיר את החגיגות בין 4 קירות, זאת בשעה שאתם יכולים להיות בחיק הטבע וליהנות זה מחברתו של זה באוויר הפתוח.

אך רגע לפני שאתם בוחרים את המטבח הראשון שראיתם, חשוב מאוד לוודא כי התייחסתם לגורמים הבאים:

  • מדידות מדויקות – חשוב לוודא כי עומד לרשותכם שטח מספק על מנת שיהיה ניתן להתקין מטבח חיצוני בצורה יעילה ומוצלחת. לשם כך וודאו כי אתם בוחרים את היחידות הדרושות לכם במטבח על פי סוג האירוח המועדף עליכם.
  • חומרי גלם – מטבחים חיצוניים צריכים להתמודד עם התנאים השוררים בחוץ. הם צריכים לשרוד הן בשמש הלוהטת והן בגשמים וברוחות לשם כך בחרו את המטבחים שחומרי הגלם מהם בנויים יוכלו להבטיח את שרידותו של המטבח, זאת ללא תחזוקה רבה ומורכבת.
  • פתרונות הצללה – זכרו כי מפני שאתם עתידים לעבוד במטבח בחוץ, יהיה עליכם למצוא את פתרונות ההצללה המתאימים ביותר בעבורכם אשר יאפשרו עבודה נעימה ונינוחה גם בשעה שהשמש קופחת מעל הראש. תוכלו להוסיף פרגולות או פתרונות הצללה אחרים אשר יספקו הצללה מלאה או חלקית לבחירתכם.

לא מוותרים על הפונקציות הבסיסיות

חשוב להבין כי מטבחי חוץ אמורים לתפקד בצורה יעילה לא פחות מאשר המטבח הביתי שכולנו מכירים. כך שיהיה עליו להכיל גם כיור, תנור ואמצעי קירור כלשהו. ארונות אחסון יהיו נוחים במיוחד ויאפשרו לכם לאחסן באזור את כל הכלים בהם אתם תעשו שימוש. חברת קיטשן ארט תשמח לעמוד לשירותם ולסייע בעיצוב ותכנון מדויק של מטבח חיצוני על פי הצרכים וההעדפות שלכם.

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני